Nejdřív proč.

Pak jak & nakonec WOW

onas3 1

Potkali jsme se mezi prstýnky a dortem

Na svatbě (ne naší).

Honza fotil. Tonda točil. A místo toho, abychom si lezli do záběru, začali jsme si rozumět. Z fotek i videa jsme chtěli vytáhnout to nejlepší – smysl, emoci i výsledek. 
A zjistili jsme, že když spojíme hlavy, jde to líp.

U večeře jsme si plácli na víc než jen spolupráci. Na stejný přístup: Nejdřív pochopit. Pak vymyslet. A až potom mačkat spoušť.

Každý máme svůj svět – Honza fotí, Tonda točí.

Ale oba v tom hledáme totéž: jak vaši značku ukázat tak, aby zaujala, sedla a něco dokázala.

A hlavně, oba máme oko pro detail, tah na výsledek i smysl pro humor, kterým to celé držíme nad vodou.

Honza Nebřenský

Architekt momentu

Bez nazvu 2
honza 2

Fotí lidi, místa i věci. A pokaždé tak, aby z toho šla energie. Umí navést, ale netlačí. Najde úhel, který dává smysl. A spoušť mačká až ve chvíli, kdy to sedí vizuálně i pocitově. Výsledkem je fotka, co nevypadá jako reklama, ale prodá líp než sleva.

“Značky nefotím jako produkty. Ale jako lidi, co mají co říct.”

Tonda Koubek

Režisér myšlenky

tonda2
honza 1 1

Z obchodu utekl k příběhům. Ale byznys v hlavě zůstal. A dneska točí videa, která si lidi pustí dvakrát. Protože chytí. A drží. Je za tím hlava, která ví, co dělá. Vymyslí pointu, napíše scénář, sestříhá emoci. A když je třeba, střihne si i vedlejší roli ve videu nadabuje i brokolici. Rytmus, výsledek, žádná vata.

“Video má být jako dobrý obchodní zástupce. Přesvědčí, i když u toho nejste.”

Co pro nás znamená dobrá práce

Frame 337

Dobře vymyšlené věci, které dávají smysl.

Frame 338

Proces, kde si obě strany rozumí.

Frame 339

Výsledek, ke kterému se chcete vracet.

Frame 336

Když je radost na place a je cítit i ve výstupu.

Fortuna logo 1
T Mobile logo.svg 1
istyle1
moris1
maron1
shoptet1
sazka reference tayllorcox 1
multi1
oNas3 1 1

Dva u kormidla. 


Posádka podle mise.

Jsme sehraná dvojka. Ale když je potřeba víc rukou, víme přesně, které zavolat.
Cyril, Tobiáš a Kryštof jsou naši dlouhodobí parťáci. A kolem nich máme další síť profíků – střihače, animátory, zvukaře, producenty, …

Díky tomu víte, že platíte za výstup, ne za provoz.

krystof hover 1 1

Místo výběrka vztah, místo dodávky spolupráce

Ať máte jasnou představu, nebo jen pocit, že „by to něco chtělo“ – umíme se přizpůsobit. Tempu, stylu i tomu, jak moc se do toho chcete zapojit.

Naší superschopností je zjistit od vás i to, co nevíte, že víte. Poskládáme spolu, co má výstup říct, pro koho je určený a jak ho postavit, aby fakt fungoval.

Nejlépe to funguje tam, když je otevřenost a důvěra na obou stranách.

Protože právě tehdy, kdy se sejdou hodnoty, vize a jasná komunikace, je výsledkem spolupráce, která má jasný cíl, měřitelný výstup a potenciál pro pokračování.

Naše práce není o jedné šabloně pro všechny

Každý projekt přizpůsobíme tomu, co potřebujete vy.

Nepřeháníme.

Jednoho dne se Tonda vypravil do Orlických hor natočit chalupu. Kamera, dron, klasika. Jenže krátce po příjezdu zavolal makléř: „Hele, když už tam jsi…
“ A tak si Tonda vedle záběrů na střechu a roubené trámy střihl i improvizovanou prohlídku. Ukázal, vychválil, se zájemcem pokecal. O chalupě i o životě. Tondovy záběry nakonec nikdo nikdy neviděl - nebylo proč. Podpis na smlouvě byl suchý za týden.

Přijel natáčet, odjel s hotovým obchodem.

I Vlk z Wall Street by polkl nahlas.

MAKRO

Z krabice vznikl příběh

Jak víte, že to klapne

Aby naše spolupráce dávala smysl, musí stát na něčem víc než na zadání.

Tady je několik věcí, kterých se vždycky držíme:

aperture 1

Nezačínáme otázkou „co natočit“, ale “co je cílem”.

aperture 1

Estetika je důležitá. Ale smysl je první.

aperture 1

Nápad je výkop. Pointa je cíl.

aperture 1

Výstup má fungovat, nejen vypadat.

aperture 1

Radost není cíl. Ale je to signál, že jsme na správné cestě.

U každého projektu se ptáme na proč, ne jen na co.

“Tonda skvěle pochopil naši vizi a proměnil ji ve videa, na která jsme konečně hrdí. Navíc dokázal zařídit i focení, takže místo dvou dodavatelů a dvou dnů to dnes zvládneme za jeden den a jediný telefonát. Když se něco mění na poslední chvíli, domluva je vždycky bez problému.”

Jan Gavenda, Makro

V hlavě guláš, v srdci nápad?

To je dobrý začátek. Spolu už to vymyslíme.

Ozvěte se přímo tomu, kdo vezme techniku do ruky.

Honza Nebřenský

Fotograf

honza@visualplanet.cz

+420 728 288 320

Tonda Kloubek

Kameraman

tonda@visualplanet.cz

+420 724 854 859